Návrat na úvod
Firma REO, s.r.o. disponuje vlastní 
dopravou a je schopna dle možností silničního zákona odvézt odpady během 
několika hodin v případech nouze u původce. Běžně garantujeme odvoz odpadů do 24 
hodin od avíza.
Evidence odvezeného odpadu provádí f. REO 
na své digitální obchodní váze s váživostí 60 tun a menší hmotnosti zvláště při 
odvozu NO provádíme na elektronické váze přímo ve skladu s váživostí do 5 
tun.
Jsme vždy ochotni vyhovět požadavkům původce a máme zájem na 
dlouhodobé spolupráci. 
Zapůjčení všech typů nádob a 
kontejnerů na odpady je zcela zdarma.
Odvoz odpadů vytíženou dopravou 
je zcela zdarma.
 ODPADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ
ODPADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ
Nabízíme odvoz a likvidaci všech produkovaných odpadů od původce a to jak odpadů 
nebezpečných tak odpadů ostatních.
Pro všechny původce odpadů dodává firma REO dle jejich potřeb i 
nádoby (boxy, UN sudy, PE pytle, kanystry, nádrže), nebo jiné shromažďovací 
prostředky (otevřené i zakryté velkoobjemové kontejnery různých velikostí), 
předávání nádob funguje výměnným způsobem (předání prázdné nádoby za plnou). 
Uvedené nádoby slouží zároveň jako přepravní obaly.
  - Firma odváží veškeré odpady vlastní autodopravou
- Firma provádí třídění odpadů na své třídící lince s následným lisováním
- Zajišťujeme plnění povinností původce odpadů dle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a souvisejících předpisů - tato činnost zahrnuje vypracování a dodání všech písemných dokladů vyžadovaných zákonem o odpadech
- Vedení průběžné evidence odpadů vč. vystavování evidenčních a nákladních listů pro přepravu nebezpečných odpadů a jejich zasílání na příslušný orgán státní správy
- Vypracování a odevzdání ročního hlášení o produkci a nakládání s odpady v zákonném termínu na příslušný orgán státní správy, a to vč. statistických výkazů o odpadech
- Vyřízení souhlasu k nakládání s nebezpečnými odpady, příp. dalších rozhodnutí (souhlas k upuštění od třídění apod.)
- Vypracování identifikačních listů nebezpečných odpadů
- Vypracování provozního řádu skladu nebezpečných odpadů
- Zpracování plánu odpadového hospodářství
- Služba smluvního odpadového hospodáře. Firma REO provádí školení zaměstnanců původce v oblasti nakládání s odpady a zastupuje původce odpadů při všech jednáních s orgány státní správy.
 CHEMICKÉ LÁTKY
CHEMICKÉ LÁTKY
Na základě smlouvy s firmou REO a s osobou odborně způsobilou 
(osvědčení o autorizaci vydané MŽP Praha) jsou zajišťovány služby 
osoby odborně způsobilé dle zákona č. 356/2003 Sb., o chemických látkách a 
chemických přípravcích a o změně některých dalších zákonů.
Osoba odborně způsobilá zajišťuje u odběratele služby v souvislosti s nakládáním s chemickými 
přípravky používanými v provozu, vč. plnění povinností vyplývajících ze 
zmiňovaného zákona. Rozsah poskytovaných služeb se liší jak pro uživatele 
chemických přípravků, tak pro výrobce, dovozce a distributora:
Zajištění poradenských služeb při plnění povinností vztahujících se k nakládání s NCHLP a 
vyplývajících z následujících ustanovení:
- zákona č. 356/2003 Sb., zákon o chemických látkách a chemických přípravcích a o změně některých zákonů (výroba, dovoz, distribuce NCHLP)
- zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů v platném znění včetně navazujících předpisů
- díl 8 zákona, § 44a, § 44b řešící nakládání s nebezpečnými chemickými látkami a chemickými přípravky
- zákona č. 85/2001 Sb., úplné znění zákona č. 65/1965 Sb., zákoník práce, jak vyplývá z pozdějších změn - hlava pátá, ustanovení týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, včetně navazujících předpisů
- vytvoření databáze nebezpečných chemických látek a chemických přípravků, se kterými je nakládáno (výroba, dovoz, prodej, používání, skladování, balení, označování, vnitropodniková doprava) včetně průběžného doplňování nových látek a přípravků (aktualizace databáze), vyžádání bezpečnostních listů od jednotlivých dodavatelů používaných NCHLP
- 1 x za rok školení osob, které nakládají s nebezpečnými chemickými látkami a chemickými přípravky, dle požadavků odběratele doškolování nově přijatých zaměstnanců
- vypracování písemných pravidel (pokynů) o bezpečnosti, ochraně zdraví a ochraně životního prostředí při práci s NCHLP a zásad poskytování předlékařské první pomoci, případně projednání písemných pokynů s orgánem ochrany veřejného zdraví příslušným podle místa činnosti
- zastupování při kontrolách správních orgánů
- zabezpečení ohlašovací povinnosti při nakládání s nebezpečnými chemickými látkami a chemickými přípravky, pravidelné konzultace a kontroly stavu nakládání s NCHLP s jeho následným zapracováním do zápisu, vedení dokumentace o školeních,
informacích a pokynech - vypracování bezpečnostních listů.
 OCHRANA OVZDUŠÍ
OCHRANA OVZDUŠÍ
Firma REO, s.r.o. zajišťuje pro 
provozovatele zdrojů znečišťování ovzduší plnění povinností vyplývajících ze 
zákona č. 86/2002 Sb., 
o ochraně ovzduší. 
  - vedení provozní evidence podle vyhl. č. 356/2002 Sb.
- provozní evidence a její předání do 15.2. na příslušný orgán ochrany ovzduší 
- vypracování Oznamovacího listu uživatele organických rozpouštědel podle vyhlášky č. 355/2002 Sb. - vypracování poplatkových hlášení
- vypracování Roční hmotnostní bilance rozp. podle vyhl. č. 355/2002Sb.
- zpracování provozního řádu a jeho pravidelná aktualizace 
- zpracování havarijního řádu. 
 BOZP A PO
BOZP A PO
zajištění poradenských služeb při plnění 
povinností vztahujících se k otázkám BOZP: 
  - nařízení vlády č. 495/2003Sb.
- zákon č. 379/2005Sb.
- zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů v platném znění včetně navazujících předpisů
- díl 8 zákona, § 44a, § 44b řešící nakládání s nebezpečnými chemickými látkami a chemickými přípravky
- zákona č. 85/2001 Sb.
- úplné znění zákona č. 262/2006 Sb.
- zákoník práce, jak vyplývá z pozdějších změn
- hlava pátá, ustanovení týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, včetně navazujících předpisů zákon č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů
- vyhláška MV ČR č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci). vedení dokumentace BOZP a PO zastupování při kontrolách správních orgánů, v případě potřeby konzultace se závodním lékařem
- pravidelné konzultace a kontroly stavu BOZP a PO s jeho následným zapracováním do zápisu
- vedení dokumentace o školeních, informacích, pokynech a směrnicích 1 x za rok
- školení řadových zaměstnanců a vedoucích pracovníků v oblasti BOZP a PO
- doškolování nově přijatých zaměstnanců v oblasti BOZP a PO dle potřeby
 POMOC S OBALOVÝM ZÁKONEM
POMOC S OBALOVÝM ZÁKONEM
Jsme schopni vám pomoci s obalovým zákonem a zajistit
 PREVENCE RIZIK
PREVENCE RIZIK
Služby odborně způsobilé osoby v oblasti prevenci rizik.
 EIA
EIA
Dále jsme schopni provést EIA - posouzení vlivu stavby na životní prostředí 
včetně oponentského posudku, zpracovat stavební projektovou dokumentaci zvláště 
část týkající se odpadového hospodářství.
 AUDITORSKÉ SLUŽBY
AUDITORSKÉ SLUŽBY
Od ledna letošního roku nabízíme i auditorské služby auditora systému 
managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (2 x osvědčení SMBOZP).
 LIKVIDACE STAVEB
LIKVIDACE STAVEB
Můžeme provést  likvidaci celých staveb (zděných i montovaných z ocelových konstrukcí), nebo jejich částí včetně 
zneškodnění vzniklého odpadu.
 SKARTACE
SKARTACE
Nabízíme i možnost likvidace archivů, či 
dokumentů skartačním způsobem 
v našem provoze na našich drtičích Skartace včetně protokolárního 
záznamu skartace tiskovin zatavených do fólie 2,-Kč/kg 
Skartace nezatavených tiskovin bez obsahu plastů a lamina zdarma skartace nosičů dat (CD, DVD, kazety, disky....) 5,-Kč/kg
 POŽÁRNÍ OCHRANA
POŽÁRNÍ OCHRANA
Komplexní zajištění mimo školení ..................X.000,-Kč 
měsíční paušál 
(cena dle velikosti firmy a momentálního stavu směrnic) 
Školení pracovníků v PO ................................. cena 
200,-Kč/osoba
 BOZP
BOZP
Komplexní zajištění mimo školení 
..................X.000,-Kč 
měsíční paušál 
(cena dle velikosti firmy a momentálního stavu směrnic) 
školení pracovníků v BOZP: 
...............řadový pracovník 200,-Kč/osoba 
vedoucí pracovník 450,-Kč/osoba.
 PORADENSTVÍ PŘI NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
PORADENSTVÍ PŘI NAKLÁDÁNÍ S ODPADY
  - Vedení evidence odpadů
- roční hlášení
- vyřízení souhlasu k nakládání s nebezpečnými odpady a jeho případná aktualizace
- aktualizace POH
- pravidelné školení zaměstnanců
- vystavování evidenčních listů pro přepravu nebezpečných odpadů a identifikačních listů nebezpečných odpadů
- zastupování vůči orgánům státní správy a státní inspekce ve věcech odpadového hospodářství.
 
Paušální částka ………,-Kč měsíčně.